Sunday, May 15, 2011

......a glory red


Salam,

Subhanallah......syukur kepada Allah kerana menjadikan dunia ini indah. Jelas kelihatan kebesaran Illahi yg mejadi alam semesta ini secantik ini. Ianya bermula apabila aku menerima panggilan sahabt dari Alor Star yg merancang ke Pulau Pinang. Beliau bertanyakan tempat pengambaran disessi petang, secara spontan aku katakan "Pantai Robina", entah apa yg aku fikirkan aku sendiri pun tak tahu yg pastinya aku telah sematkan niat untuk mengambil suasana senja di pantai robina ini. Ianya telah tersemat sejak seminggu yg lalu apabila aku mengambik gambar "long exposure" disini bersama-sama sahabatku yg sentiasa bersama-samaku.

Sahabatku dari Alor Star amat gembira apabila suasana senja ini begitu indah sekali dan mungkin hadiah kenang-kenangan dari Pulau Pinang.

Setting camera aku:
Picture Style: Landscape
Aperture : f11
Exposure: 30s

Camera 5DMkII + Len 17-40mm F4 + HiTech Filter GND 0.9 + Velbon Tripod


Sekian...terima kasih, sampai ketemu lagi....

Wassalam....

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys